16 Mayıs 2009 Cumartesi

İçimden bir ses Bayern diyor..


Futbolun adaleti pek yoktur derler ya, onun tecellisini izleyeceğiz gibi bir his var içimde. Allah biliyor ya pek haz etmem Bavyera ahalisinden. Fakat nedense bir türlü Wolfsburg'un şampiyonluğuna ermiyor aklım, hani açıkçası olamayacaklar gibi geliyor. Bu duygularım da Magath'a olan antipatim etkili midir bilmiyorum ama ben herşeye rağmen Wolfsburg'un şampiyonluğunu istiyorum...

Almanya'da dananın kuyruğu bugün kopar diye düşünüyorum. Zira zirvenin ortakları Bayern ya da Wolfsburg'dan birinin puan kaybettiği takdirde son hafta ikisinin de evinde oynayacağını ve galibiyetle bitireceklerini düşünürsek bu haftayı lider kapatan ligi de öyle kapatır düşüncesindeyim. Takımlardan birinin puan kaybı halindeyse ikincilik bile tehlikede. Arkada Stuttgart ve Hertha tetikte beklemekteler...

Buyrun Bundesliga puan durumu ve son iki hafta maçları;


33. Hafta:


Hannover-Wolfsburg

Hoffenheim-Bayern

Stuttgart-E.Cottbus

Hertha-Schalke



34. Hafta:

Wolfsburg-Köln

Bayern-Hamburg

E.Frankfurt-Hertha

B.Mönchengladbach-Stuttgart

1 yorum:

  1. Nerde eski Seria-A diyordun ya bir yazında... işte o yıllardaki çekişmenin bir benzeri Almanya'da bu sene. Dilerim Wolfsburg mutlu sona ulaşan taraf olur

    YanıtlaSil