6 Nisan 2009 Pazartesi

15. yılında. What else should i be...


Günü gününe yakalamaktı amacım ama dalmışım Serie A'sına Premier Lig'ine, Fener'ine Trabzon'nuna...


1992 yılı falandı heralde ortaokulun başındayız. Almancı bir arkadaşım getirmişti, "Hello hello hello how low?" Sözleriyle bi sarsılmışız. Fakat o dönemler daha bi lightim ağır geliyo müzik, sallamıyorum. 1 yaz sonra Bodrum, dolanırken Körfez Bar'ın önündeyim alakasız birilerini bekliyorum. İçerden gelen ses "Hello hello hello how low" diyor, durun lan biliyorum ben bunu diyip dalıyorum içeri. Böyle olmuştu tanışmamız... Fakat itiraf etmeliyim, tanışmanın sevgiye dönüşümü, Mtv içi yaptıkları Unplugged ile oldu... Dedim ya light müzik daha bi hoşuma gidiyordu. Unplugged konserinde her şarkının bi orjinali vardı da, bi tanesinin yoktu. Onu sadece orada söylemek için yapmış, zaten de lightmış yani.
"Where Did You Sleep Last Night?" derken içinden bir yerlerden söylediğini çok sonra anladık. Ama gerçekmiş işte! Gerçekten de soruyorumuş nerede olduğunu? Alamadı cevabı, çekti tetiği...
İşte tam 15 yıl oldu gideli, birileri hala soruyor aynı soruyu ama hala cevap yok! What else should i be? All apologies...


Saygıyla...


my girl, my girl, don't lie to me,
tell me where did you sleep last night?

in the pines, in the pines
where the sun don't ever shine
i would shiver the whole night through

my girl, my girl, where will you go?
i'm going where the cold wind blows

in the pines, in the pines
where the sun don't ever shine
i would shiver the whole night through

her husband, was a hard working man
just about a mile from here
his head was found in a driving wheel
but his body never was found

...

3 yorum:

  1. Benim de en sevdiğim şarkılarından biridir My Girl. Kurt Cobain, seni saygıyla anıyor ve hala severek dinliyoruz

    YanıtlaSil
  2. "Smells Like Teen Spirit" bence de Nirvana'nın Nirvana'sıdır. Eline sağlık...

    YanıtlaSil
  3. 20.yy'ın en iyilerinden biri seçilmişti, 21. yy için de benzer bi iddası var galiba :)

    YanıtlaSil