14 Nisan 2009 Salı

Stamford Bridge maç izledi: 4-4

Öyle aman aman fırtına halinde olmadı aslında maç. Ya da ben hissedemedim o kısmını. Liverpool 2-0'ı bulduğunda Chelsea taraftarları tırnak yiyorlardı tribünde. Nasıl yemesinler? Fakat ben Liverpool'un bu gece gerçek Liverpool gibi performans gösterdiğine inanmıyorum. Torres hiç yoktu sahada örneğin, Gerard'ın yokluğunda orta sahadan yardım almakta zorlanıyo bu vatandaş anlaşıldı. Yalnız şunu özellikle belirtmek istiyorum, beğenirsiniz, beğenmezssiniz bilmem ama bu takımın kahramanlarından biri, belki de en önemlisi Dirk Kuyt'dur, o performansı ve nefesi her maç eksilmeden nasıl bulabildiği gerçekten soru işareti. Hiddink onu çok iyi tanıdığından ekstra önlem vardı üzerinde...
Chelsea bildiğimiz gibi, aslında Hiddink bildiğimiz gibi. Her müdahelesi mutlaka etki ediyor oyuna. Anelka, Drogba ve Lampard için de ayrı parantez açmak gerekli.


Son söz, ilk yarı boyunca Kalou'ya Malouda diyen, Lampard'ın ilk maçta golü olduğunu belirten, auta çıkan topu gol sanıp 10-15 saniye kadar gole sevinen, maç boyunca açıkçası sinirimi oynatan daha bir çok sözün müsebibi spikere. Selamlarımı yolluyorum...

2 yorum:

  1. Dirk Kuyt son şampiyon 1990 takımında bile sırıtmazdı, doğa üstü bir futbol emekçisi

    YanıtlaSil
  2. Aynen katılıyorum, hatta bir adım ileri götürerek sadece 90 değil koyduğun her takıma rahatlıkla adapte olabilir diyorum. İnanılmaz çalışkan. Çoğu kişi beğenmiyor yalnız, o biraz enteresan.

    YanıtlaSil